top of page

Σύντομος Οδηγός Υγείας

Health.png

Σύντομος οδηγός υγείας

 

Το σώμα μας δέχεται καθημερινές επιθέσεις στην υγεία του αλλά εφόσον όλα λειτουργούν καλά μπορεί και τις αντιμετωπίζει αποτελεσματικά. Οι επιθέσεις μπορεί να είναι από τοξίνες, μικρόβια, μη φυσική ακτινοβολία καθώς και διάφορες μορφές στρες (ψυχολογικό, μηχανικό κτλ).  Η ενδυνάμωση για αποτελεσματική αντιμετώπιση των απειλών και διατήρηση της υγείας πρέπει να είναι σε όλα τα συστήματα του οργανισμού μας (ανοσοποιητικό, κυκλοφορικό, ορμονικό, μυοσκελετικό κτλ) καθώς και στην ψυχολογία μας που φαίνεται να παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην διατήρηση της υγείας!

 

Παρακάτω βασικές οδηγίες ενδυνάμωσης του σώματος σε όλα τα επίπεδα:  

μηχανικό, βιοχημικό, ηλεκτρομαγνητικό, ψυχολογικό:

Basics

1. Μηχανικό

  — Αθλούμαι: Βάζω την κίνηση στη ζωή μου. Από συχνά διαλείμματα για διατάσεις και κίνηση με τα πόδια αντί για το αμάξι μέχρι συστηματική καθημερινή άσκηση (Pilates, κολύμπι κτλ), η άθληση είναι ζωτικής σημασίας. Προκαλεί ορμονικές αλλαγές (αύξηση ενδορφινών, μείωση ορμονών στρες) που βελτιώνουν την υγεία και μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα! 

Screenshot 2020-04-18 at 14.21.51.png
Screenshot 2020-04-18 at 14.22.40.png

  — Ευθυγραμμίζομαι: Διορθώνω τις μηχανικές ανισορροπίες και τα σημεία τάσης στο σώμα μου με συνεδρίες χειροπρακτικής η ακόμη και μασάζ (ήπιο). Προσέχω τη σωστή στάση και ευθυγράμμιση του σώματος (στο κάθισμα, όρθια στάση, σκύψιμο κτλ.) καθώς και τη σωστή υποστήριξη του σώματος μου (κατάλληλα παπούτσια, καρέκλα, κρεβάτι) ώστε να μειώσω το  μηχανικό στρες.   

2. Βιοχημικό

  —  Τρέφομαι σωστά: Τρώω σε σταθερές ώρες και μόνο τη μέρα, όχι το βράδυ! Καταναλώνω φυσικά, βιολογικά προϊόντα εποχής ώστε να πάρω άφθονα θρεπτικά στοιχεία με λίγες τοξίνες. Περιορίζω τη ζάχαρη και τα προϊόντα με λεκτίνες όπως δημητριακά (πχ ψωμί) και σολανώδη (πχ ντομάτα, πατάτα) καθώς και τα αγελαδινά γαλακτοκομικά.

Screenshot 2020-04-18 at 14.23.07.png
Screenshot 2020-04-18 at 14.23.40.png

  —  Καθαρίζω τον οργανισμό μου: Έχω καθαρό αέρα (ανοιχτά παράθυρα όσο γίνεται, συχνά έξω στη φύση), καθαρό νερό (ποιοτικό φίλτρο), κάνω γείωση (επαφή με τη γή, ανταλλαγή φορτίων) και αποτοξίνωση (νηστεία  με φρούτα η νερό, σάουνα, ψυχρό ντουζ, βότανα για αποτοξίνωση κτλ).

3. Ηλεκτρομαγνητικό

  —   Συντονίζω το βιολογικό μου ρολόι. Βγαίνω σε εξωτερικό χώρο (ευεργετικό ηλιακό φώς) όσο περισσότερες ώρες μπορώ για ρύθμιση του κιρκαδικού ρυθμού και βλέπω την ανατολή όσο συχνότερα μπορώ. Προφυλάσσομαι από το βλαβερό μπλε φως των Led οθονών (ειδικά φίλτρα, γυαλιά), ιδιαίτερα το βράδυ. Αν δεν βγαίνω αρκετά στον ήλιο, χρησιμοποιώ συσκευή αναπλήρωσης ερυθρών - υπέρυθρων ακτίνων. 

Screenshot 2020-04-18 at 14.24.20.png
Screenshot 2020-04-18 at 14.24.38.png

  —   Μειώνω την ακτινοβολία. Περιορίζω όσο μπορώ την τεχνητή ακτινοβολία που δέχομαι από ασύρματα τηλέφωνα, κινητά, Router κτλ (πχ τα κλείνω το βράδυ). Δεν κρατώ πάνω μου το κινητό, μιλάω με ανοιχτή ακρόαση και το βάζω σε λειτουργία πτήσης όποτε μπορώ. Ελέγχω το χώρο μου για  ακτινοβολία (ιονίζουσα και μη) και κάνω διορθώσεις.

4. Ψυχοσυναισθηματικό

 — Ηρεμώ. Δίνω χρόνο στον εαυτό μου, χαλαρώνω, σταματάω τις μονότονες, επαναλαμβανόμενες σκέψεις και νιώθω συχνά το σώμα μου (πολύ θεραπευτικό), χρησιμοποιώ δημιουργικούς τρόπους  έκφρασης (ζωγραφική, μουσική, χορός).

Screenshot 2020-04-18 at 20.57.21.png
Screenshot 2020-04-18 at 14.25.07.png

  —Χαίρομαι τη ζωή. Είμαι αισιόδοξος, μιλάω και σκέφτομαι μόνο θετικά και χαρούμενα! Καλλιεργώ την κοινωνικότητα, την  ευγνωμοσύνη και την αγάπη!

bottom of page